Kesin Ankara'lı

"bebe" demesinden belli(:
hocam ayıp oluo ama

bizde ankaralıyız.
bu gençlik nereye gidiyor bilmemki.10 yıl öncesinde Amerikan,İngiliz filmlerinde görüpte ayıpladığımız herşey yavaş yavaş bizde de olmaya başladı. Gelenek görenek kalmadı.Yabancılar neyse onlarda hiç yoktuda