• 08-03-2009, 14:22:43
    #1
    Arkadaşlar adres satırında biraz oynayarak r10 un ilk mesajını buldum.

    Ufak bir senaryo:
    Ozamanlar radminde domain regleyecek para yok tabi. elindede r10.net diye boşta duran bi domain var.Yeni domaine parası yetmediğinden r10.net e kuruyor forumu ve bismillah deyip sct ile açıyor.Bugünlere kadar geliyor r10.

    link: https://www.r10.net/forumda/1-r10-net-hayirli-olsun.html

    tarihi: 28-06-2005
  • 08-03-2009, 14:53:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kac yıllık konuyu hortlatacan
  • 08-03-2009, 15:13:24
    #3
    hocam bırak hortlasın. Millet r10 un nereden nerelere geldiğini görür işte
  • 08-03-2009, 15:17:16
    #4
    3 yıllık konu hortlatmışınız helal
  • 09-03-2009, 19:44:19
    #5
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    bende yazayim hayirli olsun diye ama kilitlenmis
  • 11-03-2009, 11:33:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ilk mesajı yazan banlanmış
  • 11-03-2009, 19:01:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    inş. geleceği de aynı şekilde güzel olur