Arkadaşlar adres satırında biraz oynayarak r10 un ilk mesajını buldum.
Ufak bir senaryo:
Ozamanlar radminde domain regleyecek para yok tabi.

elindede r10.net diye boşta duran bi domain var.Yeni domaine parası yetmediğinden r10.net e kuruyor forumu ve bismillah deyip sct ile açıyor.Bugünlere kadar geliyor r10.
link:
https://www.r10.net/forumda/1-r10-net-hayirli-olsun.html
tarihi: 28-06-2005