• 18-08-2022, 01:47:53
    #19
    Davinci'nin şifresi burada son buldu, İyi geceler...
  • 18-08-2022, 01:55:03
    #20
    Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuru mu sulu mu bize de söyle?
    Az bi kuru gibi hocam
  • 18-08-2022, 02:05:53
    #21
    Fenerbahçe - Austra Wien maçına ne oynayalım hocam

    hesapta son 20k duruyor basacam yarın akşam
  • 18-08-2022, 03:12:08
    #22
    Oldu biz kalkalım o zaman.
  • 18-08-2022, 03:15:30
    #23
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe - Austra Wien maçına ne oynayalım hocam

    hesapta son 20k duruyor basacam yarın akşam
    Deplasman 1,5 üst oynarsan 37.000 TL nin tadını çıkarabilirsin hocam (YTD YTD YTD)
  • 18-08-2022, 09:26:05
    #24
    Ben de @Coşkun Çetin; e neden trade atarlar bir türlü onu anlamadım =) .Ben de o kadar hizmet aldım hatta yine alacam 1 kez olsun trade atmadım kendisine çünkü geri dönüş yapmayacağını biliyorum tradeye
  • 18-08-2022, 09:34:34
    #25
    Administrator
    Helal olsun bu zekayla ulusal sınavlarda ilk 10 garanti 😄
  • 18-08-2022, 09:36:27
    #26
    HizliResim.Net
    25. Yıl rengi SİYAH
  • 18-08-2022, 09:38:42
    #27
    Kurumsal Üye
    Ağzımızin tadı kaçtı Ali Rıza bey