^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe - Austra Wien maçına ne oynayalım hocam

hesapta son 20k duruyor basacam yarın akşam
Deplasman 1,5 üst oynarsan 37.000 TL nin tadını çıkarabilirsin hocam (YTD YTD YTD)