Ben de @Coşkun Çetin; e neden trade atarlar bir türlü onu anlamadım =) .Ben de o kadar hizmet aldım hatta yine alacam 1 kez olsun trade atmadım kendisine çünkü geri dönüş yapmayacağını biliyorum tradeye