Aynen enflasyon 15 :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aynen enflasyon 15 :D
26
●
1.184
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aynen enflasyon 15 :D
1
2
3
10-07-2022, 14:09:44
#19
aliirizabekci
32k para vermişler
100k geri ödemesi gelmiş Allah hepimize kolaylık versin
10-07-2022, 14:12:50
#20
karamazov
Bu şekilde olmaz hocam muhtemelen seçimden önce silerler enflasyon farkını yani inşallah
aliirizabekci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
32k para vermişler
100k geri ödemesi gelmiş Allah hepimize kolaylık versin
10-07-2022, 14:17:48
#21
haber58
Üyeliği durduruldu
Borç almadan okuyamaz öğrenciler, borçlarını da ödemeleri lazım elbette. Ama faiz hiç olmamalı bence. işlerine geldiği zaman NAS diyorlar.
10-07-2022, 14:19:54
#22
aliirizabekci
karamazov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu şekilde olmaz hocam muhtemelen seçimden önce silerler enflasyon farkını yani inşallah
İnşallah hocam inşallah
10-07-2022, 14:20:27
#23
bosnakataberk
karamazov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizinki eski öyleyse enflasyon düşükken almışsınız ya da bir yanlışlık var :d
Hocam ertelettim falan öyle bir şeyler oldu ama hala günden güne artıyor
10-07-2022, 20:38:09
#24
A.AY
Çok güzel.
11-07-2022, 14:59:39
#25
Mr_information
Bende 39 bin civarı alacaktım. İyiki almamışım.
Tefeci ile anlaşmayı düşünmüyor değilim. Devletimizden insaflıdır bence...
12-07-2022, 15:35:34
#26
TurkMet
Somalili din kardeşlerine, suriyeli kardeşlerine hunharca yardım yapıyorlar. Tabii ki bu paraları siz ödeyeceksiniz
12-07-2022, 20:57:26
#27
fatihbaz
ülkede ögrenciye önem verilmiyor filan denmişte,kime veriliyorki onlara deger verilsin?türkiyede,türksen deger görmeyi beklemeyeceksin abi.ülke,kendi vatandaşına düşman resmen.başka ülkelerde azınlık olsan bu kadar ezmez seni çogu yer...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler