ülkede ögrenciye önem verilmiyor filan denmişte,kime veriliyorki onlara deger verilsin?türkiyede,türksen deger görmeyi beklemeyeceksin abi.ülke,kendi vatandaşına düşman resmen.başka ülkelerde azınlık olsan bu kadar ezmez seni çogu yer...