Konu
Aynen enflasyon 15 :D
11-07-2022, 14:59:39
#25
Mr_information
Bende 39 bin civarı alacaktım. İyiki almamışım.
Tefeci ile anlaşmayı düşünmüyor değilim. Devletimizden insaflıdır bence...