• 01-07-2022, 21:29:08
    #1
    Merhaba, biraz eğlenelim, ne kadar çay içiyorsunuz?

    Şekersiz içipte çok fazla çay tüketen var mı?
    Çok içenler genelde 2-3 adet şeker atıyor. Günde 10 çay içse 20-30 küp şeker.

    Ne kadar sağlıklı?

    Bana soracak olursanız siyah çayı sevmiyorum.
    Bitki çaylara daba güzel geliyor. Tadı, aroması daha güzel. (şekersiz içiyorum)
  • 01-07-2022, 21:30:13
    #2
    Şekersiz günde 2 orta demlik bitiriyorum tek başıma
  • 01-07-2022, 21:30:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günlük en az 20 bardak çay içiyorum. Şekersiz
  • 01-07-2022, 21:31:16
    #4
    Tek şeker günde 6-7 bardak
  • 01-07-2022, 21:31:47
    #5
    Hic icmem
  • 01-07-2022, 21:34:33
    #6
    Evet çok haklısın ben bu konuda şekeri azaltmaya çalıştım baktım olmuyor artık çay içmeyi bıraktım artık molalarda çay yerine su içiyorum. Şu an sadece akşam yemeğinden sonra çay içiyorum 1 veya 2 bardak.
  • 01-07-2022, 21:35:35
    #7
    Önceden 3 şeker atıyordum 2-1 diye yavaş yavaş azalttım şimdi şekersiz içiyorum.
    Ortama göre değişiyor ortalama 6-7 bardak diyelim
  • 01-07-2022, 21:35:52
    #8
    Tek şeker 2-3 demlik ama bırakacağım çayı kahveyi. SODALI GÜNLER YAKIN
  • 01-07-2022, 21:36:02
    #9
    Ben Soğuk çay içiyorum günde ortalama 3-4 adet