Merhaba, biraz eğlenelim, ne kadar çay içiyorsunuz?
Şekersiz içipte çok fazla çay tüketen var mı?
Çok içenler genelde 2-3 adet şeker atıyor. Günde 10 çay içse 20-30 küp şeker.
Ne kadar sağlıklı?
Bana soracak olursanız siyah çayı sevmiyorum.
Bitki çaylara daba güzel geliyor. Tadı, aroması daha güzel. (şekersiz içiyorum)