Evet çok haklısın ben bu konuda şekeri azaltmaya çalıştım baktım olmuyor artık çay içmeyi bıraktım artık molalarda çay yerine su içiyorum. Şu an sadece akşam yemeğinden sonra çay içiyorum 1 veya 2 bardak.