• 01-07-2022, 21:41:30
    #10
    Günde 1 kez 1.5 şeker ile kahvaltılarda
  • 01-07-2022, 21:47:42
    #11
    Çayın içindeki "Tein" maddesi bağımlılık veya tiryakilik yapıyor, bu yüzden günde en az 15 bardak tek şeker veya yarım küp şeker tüketiyorum. Çayın tam olarak demini alması için özel bir çaba harcıyorum. Çaysız bir hayat düşünemiyorum.
  • 01-07-2022, 21:53:22
    #12
    Minimum 30 bardak tek şeker
  • 01-07-2022, 21:59:14
    #13
    6 bardak şekersiz bazen 9 Lara çıkabiliyor
  • 01-07-2022, 22:49:30
    #14
    Bir Rizeli olarak kahvaltıda 5 öğlen 5 akşamda 5-7 arası değişebiliyor şekersiz tabiki
  • 01-07-2022, 23:38:51
    #15
    içki,sigara vb bi alışkanlıgım yok.hepsinin yerine çay içiyorum.uyanık oldugum her an elimde çayla gezerim.şeker işide tamamen o çayı doldurdugumda degişen bişey.bi bardakta 2 kaşık şeker atarım,birisinde 3 kaşık,digerinde hiç atmam ve aklıma geldiginde bunuda böyle içeyim derim yani belli bi şeker oranım yok.o an aklıma kaç gelirse o kadar günlük kesin orta boy 3 demlik bitiyor yani,4-5 olduguda oluyor bazen.