içki,sigara vb bi alışkanlıgım yok.hepsinin yerine çay içiyorum.uyanık oldugum her an elimde çayla gezerim.şeker işide tamamen o çayı doldurdugumda degişen bişey.bi bardakta 2 kaşık şeker atarım,birisinde 3 kaşık,digerinde hiç atmam ve aklıma geldiginde bunuda böyle içeyim derim yani belli bi şeker oranım yok.o an aklıma kaç gelirse o kadar günlük kesin orta boy 3 demlik bitiyor yani,4-5 olduguda oluyor bazen.