Acımasız olma şimdi bu kadar
Dün gibi, dün gibi, çekip gitme
Bırakta, sarılayım yaklarına
Kum gibi, kum gibi, ezip geçme...
Ne demiş AHMET KAYA ?
12
●628
- 29-06-2022, 01:43:33
- 29-06-2022, 02:03:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 29-06-2022, 02:07:43
- 29-06-2022, 02:14:13Buna takılacağınıza FETO`yu özleyen ve ne olur gel hoca diye ağlayanlara takılın.OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2022, 02:18:15Teröristin A'sı B'si olmazPipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2022, 02:24:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAbi yanlış anlama ama yanlışları kıyaslarsak ilerleyemeyiz. Fetöde Pkkda bu ülkeye çok zararlar verdi.Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pkk'nın sadece 40 yılda bu ülkeye verdiği zararlar yüzünden ne hayatlar gitti.Hem de Türkiye maddi olarak çok fazla para harcadı terörle mücadelede.
Ahmet Kaya sadece sanatı ile hayatta kalsaydı apoyu özledik demeseydi emin ol ki hepimiz dinlerdik onu ama o o yolu seçmedi. Ben o nedenle şarkılarınıda dinlemiyorum kendisinide sevmiyorum. - 29-06-2022, 03:16:46Ahmet Kaya ülkede iken sanmiyorum o tür şeyler diyeceğini. Kürtçe bir şarkı yapacağım diye linçlendi. Ülkeyi terk etmek durumunda kaldı. Yani ülkeyi terk ettiği saatten sonra ne yaptığı ne söylediği pek benim için önemsiz. Siz x bir ülkede dünyaya geldiniz örneğin. Etnik kökeninizden dolayı kendi dilinizde şarkı yaptığınızı söylediğiniz için linçlenip ülkeyi terk etseydiniz o saatten sonra ülkeye elbette farklı gözle bakar. Ve anarşi örgütlerin içine düşersiniz.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda sorulmasi gereken soru Ahmet Kaya değilde mesela neden yıllarca Kürtçe yasaktı.
Türk biri olarak soruyorum sizlere.
Bugun pkk adlı terör örgütünün çıkması saniyorum 70 80 lerdeki yasakçı düşüncelerden dolayı.
Bir yandan etnik bir yandan dinsel mezhepsel ayrılıklar ülkeden çok şey götürdü
Sivas Maraş vb çokça olaylar yaşandı. Umarim bundan sonra yaşanmaz