• 29-06-2022, 01:43:33
    #1
    Acımasız olma şimdi bu kadar
    Dün gibi, dün gibi, çekip gitme
    Bırakta, sarılayım yaklarına
    Kum gibi, kum gibi, ezip geçme...
  • 29-06-2022, 01:45:53
    #2
    Siz konudan daha çok maxigeyiksiniz hocam.
  • 29-06-2022, 01:52:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umarım ahmet kaya'nın tam olarak kim olduğunu bilmeden burada bu sözleri paylastiniz. Yoksa apoyu özleyen birini ve onun sözlerini paylaşan kişiyi Türk olarak görmüyorum.
  • 29-06-2022, 02:03:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=f8fy8n3zFaE


    Apo'yu özledik demişti diye hatırlıyorum ben ama neyse.
  • 29-06-2022, 02:07:43
    #5
    ParsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım ahmet kaya'nın tam olarak kim olduğunu bilmeden burada bu sözleri paylastiniz. Yoksa apoyu özleyen birini ve onun sözlerini paylaşan kişiyi Türk olarak görmüyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=JjiVuwlXM_M
  • 29-06-2022, 02:14:13
    #6
    OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=f8fy8n3zFaE


    Apo'yu özledik demişti diye hatırlıyorum ben ama neyse.
    Buna takılacağınıza FETO`yu özleyen ve ne olur gel hoca diye ağlayanlara takılın.
  • 29-06-2022, 02:18:15
    #7
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna takılacağınıza FETO`yu özleyen ve ne olur gel hoca diye ağlayanlara takılın.
    Teröristin A'sı B'si olmaz
  • 29-06-2022, 02:24:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna takılacağınıza FETO`yu özleyen ve ne olur gel hoca diye ağlayanlara takılın.
    Abi yanlış anlama ama yanlışları kıyaslarsak ilerleyemeyiz. Fetöde Pkkda bu ülkeye çok zararlar verdi.

    Pkk'nın sadece 40 yılda bu ülkeye verdiği zararlar yüzünden ne hayatlar gitti.Hem de Türkiye maddi olarak çok fazla para harcadı terörle mücadelede.

    Ahmet Kaya sadece sanatı ile hayatta kalsaydı apoyu özledik demeseydi emin ol ki hepimiz dinlerdik onu ama o o yolu seçmedi. Ben o nedenle şarkılarınıda dinlemiyorum kendisinide sevmiyorum.
  • 29-06-2022, 03:16:46
    #9
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi yanlış anlama ama yanlışları kıyaslarsak ilerleyemeyiz. Fetöde Pkkda bu ülkeye çok zararlar verdi.

    Pkk'nın sadece 40 yılda bu ülkeye verdiği zararlar yüzünden ne hayatlar gitti.Hem de Türkiye maddi olarak çok fazla para harcadı terörle mücadelede.

    Ahmet Kaya sadece sanatı ile hayatta kalsaydı apoyu özledik demeseydi emin ol ki hepimiz dinlerdik onu ama o o yolu seçmedi. Ben o nedenle şarkılarınıda dinlemiyorum kendisinide sevmiyorum.
    Ahmet Kaya ülkede iken sanmiyorum o tür şeyler diyeceğini. Kürtçe bir şarkı yapacağım diye linçlendi. Ülkeyi terk etmek durumunda kaldı. Yani ülkeyi terk ettiği saatten sonra ne yaptığı ne söylediği pek benim için önemsiz. Siz x bir ülkede dünyaya geldiniz örneğin. Etnik kökeninizden dolayı kendi dilinizde şarkı yaptığınızı söylediğiniz için linçlenip ülkeyi terk etseydiniz o saatten sonra ülkeye elbette farklı gözle bakar. Ve anarşi örgütlerin içine düşersiniz.
    Burda sorulmasi gereken soru Ahmet Kaya değilde mesela neden yıllarca Kürtçe yasaktı.
    Türk biri olarak soruyorum sizlere.
    Bugun pkk adlı terör örgütünün çıkması saniyorum 70 80 lerdeki yasakçı düşüncelerden dolayı.
    Bir yandan etnik bir yandan dinsel mezhepsel ayrılıklar ülkeden çok şey götürdü
    Sivas Maraş vb çokça olaylar yaşandı. Umarim bundan sonra yaşanmaz