Konu
Ne demiş AHMET KAYA ?
29-06-2022, 02:14:13
#6
Pipocu
OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=f8fy8n3zFaE
Apo'yu özledik demişti diye hatırlıyorum ben ama neyse.
Buna takılacağınıza FETO`yu özleyen ve ne olur gel hoca diye ağlayanlara takılın.