Konu
Ne demiş AHMET KAYA ?
29-06-2022, 02:03:22
#4
OguzcanKorkusuz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=f8fy8n3zFaE
Apo'yu özledik demişti diye hatırlıyorum ben ama neyse.