Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna takılacağınıza FETO`yu özleyen ve ne olur gel hoca diye ağlayanlara takılın.
Abi yanlış anlama ama yanlışları kıyaslarsak ilerleyemeyiz. Fetöde Pkkda bu ülkeye çok zararlar verdi.

Pkk'nın sadece 40 yılda bu ülkeye verdiği zararlar yüzünden ne hayatlar gitti.Hem de Türkiye maddi olarak çok fazla para harcadı terörle mücadelede.

Ahmet Kaya sadece sanatı ile hayatta kalsaydı apoyu özledik demeseydi emin ol ki hepimiz dinlerdik onu ama o o yolu seçmedi. Ben o nedenle şarkılarınıda dinlemiyorum kendisinide sevmiyorum.