• 05-06-2022, 19:03:37
    #46
    Gag butonuyum
  • 05-06-2022, 19:06:56
    #47
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim halkin sorunu bu. "Bi insan neden admin'den sikayetci olur?"
    Neden olamaz? Admin insan degil mi?
    Kafa yapinizi degistirmenizi tavsiye ederim.
    sıkıntı şikayetçi olması değil , bunu şaka zannediyor olması burada gülünecek ne var?
    • Feryat
    • leaver
    Feryat ve leaver bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-06-2022, 19:10:04
    #48
    Wordpress
    Hani bi ortamda espri yaparsın da kendi esprine gülersin, sonra o pişmanlık aklına gelir. Şuan o durumda olduğuna yemin edebilirim ama kanitlayamam
  • 05-06-2022, 19:10:09
    #49
    Forum yaş ortalaması her geçen gün düşüyor.
  • 05-06-2022, 19:10:38
    #50
    Yorumları okumaya geldim
  • 05-06-2022, 19:33:12
    #51
    Banlanırsan o zaman komik olabilir. Banlanmazsın umarım 😄
  • 05-06-2022, 19:45:29
    #52
    Şu r10 market kısmını bir açsada kurtulsak gereksizliklerden.
  • 05-06-2022, 19:53:10
    #53
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşAllah banlanırsın boş konu açmaktan
    Konu kategorisi MaxiGeyik konu hakkında anlayışınız yoksa yorum yapmayın bence kısaca bu kategori ile ilgilenmeyin
  • 05-06-2022, 20:03:24
    #54
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu r10 market kısmını bir açsada kurtulsak gereksizliklerden.
    Hocam market ile bağlantısı ne olacak bir şeyi.kacirdim gündemden ben ? Uzun zamandır giremiyorum