Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu r10 market kısmını bir açsada kurtulsak gereksizliklerden.
Hocam market ile bağlantısı ne olacak bir şeyi.kacirdim gündemden ben ? Uzun zamandır giremiyorum