• 05-06-2022, 18:48:37
    #1
    Merhaba hocaların tamamen mizah amaçlı çoğunuz gulmussunuzdur diye umuyorum 😁😁😂

    Amacim hayal gücü içindir bi insan ne olur da adminden şikayetçi olabilir diye yani bunu düşünmek bile güldürüyor acikcasi
  • 05-06-2022, 18:49:16
    #2
    İnşAllah banlanırsın boş konu açmaktan
  • 05-06-2022, 18:49:28
    #3
    Zaman israfı
  • 05-06-2022, 18:49:28
    #4
    bunun neyine gülelim?
    • batoksca
    • CLL
    • rarely
    batoksca, CLL, rarely ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 05-06-2022, 18:49:32
    #5
    Sazan gibi atladık üstün nasıl çizilcek diye ama olmadı kısmet bir dahakineymiş
  • 05-06-2022, 18:49:40
    #6
    Çok güldük bir daha olmasın
  • 05-06-2022, 18:50:00
    #7
    Kim bu yiğit diye gelmiştim.
    • batoksca
    batoksca bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-06-2022, 18:50:00
    #8
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşAllah banlanırsın boş konu açmaktan
    Umarım ofansif bi şakadır bu ya.
  • 05-06-2022, 18:50:29
    #9
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    https://youtu.be/XvUPX44XR3Y