Merhaba hocaların tamamen mizah amaçlı çoğunuz gulmussunuzdur diye umuyorum 😁😁😂

Amacim hayal gücü içindir bi insan ne olur da adminden şikayetçi olabilir diye yani bunu düşünmek bile güldürüyor acikcasi