Konu
@admin adli üyeden sikayetciyim
05-06-2022, 18:48:37
#1
evrentas
Merhaba hocaların tamamen mizah amaçlı çoğunuz gulmussunuzdur diye umuyorum 😁😁😂
Amacim hayal gücü içindir bi insan ne olur da adminden şikayetçi olabilir diye yani bunu düşünmek bile güldürüyor acikcasi