profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim halkin sorunu bu. "Bi insan neden admin'den sikayetci olur?"
Neden olamaz? Admin insan degil mi?
Kafa yapinizi degistirmenizi tavsiye ederim.
sıkıntı şikayetçi olması değil , bunu şaka zannediyor olması burada gülünecek ne var?