Konu
@admin adli üyeden sikayetciyim
05-06-2022, 19:06:56
#47
Misafir
profweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim halkin sorunu bu. "Bi insan neden admin'den sikayetci olur?"
Neden olamaz? Admin insan degil mi?
Kafa yapinizi degistirmenizi tavsiye ederim.
sıkıntı şikayetçi olması değil , bunu şaka zannediyor olması burada gülünecek ne var?