Ne işsiz arkadaşlarım var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne işsiz arkadaşlarım var
10
●
496
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ne işsiz arkadaşlarım var
1
2
23-02-2022, 22:02:00
#1
Paramedik
arkadaşlar geçenlerde sahil yolunda bilmeden hız yaptım radar varmış galiba ceza gelir mi diye sormuştum bugün mühürlü zarfla bizim personelden (kargomuzu vs. alan) elime verdiler uğraşmışlar bi de
not: Ceza sahte kendi aralarında ayarlamışlar
23-02-2022, 22:06:09
#2
ewir
Geçmiş olsun hocam biz de fazlasıyla yedik onları
23-02-2022, 22:07:27
#3
sosyalteknoloji
Sahte ceza mı düzenlemişler anlamadım hiç. (Maxigeyik diye)
Bir de isminizin altındaki ambulanslar nereye gitti hocam söylemiştim ya daha önce tatlı geliyordu bana 😂
23-02-2022, 22:09:02
#4
Ladavaz
Bende çok var bunlardan hayla ödemiyorum muayene de bitti yakalanana kadar devam 😂
23-02-2022, 22:09:38
#5
MasterCar
2 gün önce 1823 tl bende yedim insan öderken acıyor o paraya be :'(
23-02-2022, 22:10:01
#6
fikirdanis
EDS var yazmıştım hocam
Aktif EDS çizgileri olunca ekstra dikkat etmeni öneririm.
Geçmiş olsun üzüldüm valla iyi para
23-02-2022, 22:10:45
#7
AFNaNTiK
MasterCar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 gün önce 1823 tl bende yedim insan öderken acıyor o paraya be :'(
Giden gidiyor işte!
Dikkat etmek lazım da, her daim dikkatte insanı bunaltıyor be!
23-02-2022, 22:11:37
#8
Paramedik
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sahte ceza mı düzenlemişler anlamadım hiç. (Maxigeyik diye)
Bir de isminizin altındaki ambulanslar nereye gitti hocam söylemiştim ya daha önce tatlı geliyordu bana 😂
evet hocam kimse anlamamış galiba sahte ceza bu ama her şey için uğraşmışlar
ambulanslar premium gidince gitti hocam
23-02-2022, 22:12:05
#9
Tartaros
MasterCar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 gün önce 1823 tl bende yedim insan öderken acıyor o paraya be :'(
yemiceksin ozaman
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler