arkadaşlar geçenlerde sahil yolunda bilmeden hız yaptım radar varmış galiba ceza gelir mi diye sormuştum bugün mühürlü zarfla bizim personelden (kargomuzu vs. alan) elime verdiler uğraşmışlar bi de

not: Ceza sahte kendi aralarında ayarlamışlar