sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahte ceza mı düzenlemişler anlamadım hiç. (Maxigeyik diye)

Bir de isminizin altındaki ambulanslar nereye gitti hocam söylemiştim ya daha önce tatlı geliyordu bana 😂
evet hocam kimse anlamamış galiba sahte ceza bu ama her şey için uğraşmışlar

ambulanslar premium gidince gitti hocam