Sahte ceza mı düzenlemişler anlamadım hiç. (Maxigeyik diye)
Bir de isminizin altındaki ambulanslar nereye gitti hocam söylemiştim ya daha önce tatlı geliyordu bana 😂
evet hocam kimse anlamamış galiba sahte ceza bu ama her şey için uğraşmışlar
ambulanslar premium gidince gitti hocam