• 23-02-2022, 22:02:00
    #1
    arkadaşlar geçenlerde sahil yolunda bilmeden hız yaptım radar varmış galiba ceza gelir mi diye sormuştum bugün mühürlü zarfla bizim personelden (kargomuzu vs. alan) elime verdiler uğraşmışlar bi de

    not: Ceza sahte kendi aralarında ayarlamışlar
  • 23-02-2022, 22:06:09
    #2
    Geçmiş olsun hocam biz de fazlasıyla yedik onları
  • 23-02-2022, 22:07:27
    #3
    Sahte ceza mı düzenlemişler anlamadım hiç. (Maxigeyik diye)

    Bir de isminizin altındaki ambulanslar nereye gitti hocam söylemiştim ya daha önce tatlı geliyordu bana 😂
  • 23-02-2022, 22:09:02
    #4
    Bende çok var bunlardan hayla ödemiyorum muayene de bitti yakalanana kadar devam 😂
  • 23-02-2022, 22:09:38
    #5
    2 gün önce 1823 tl bende yedim insan öderken acıyor o paraya be :'(
  • 23-02-2022, 22:10:01
    #6
    EDS var yazmıştım hocam
    Aktif EDS çizgileri olunca ekstra dikkat etmeni öneririm.
    Geçmiş olsun üzüldüm valla iyi para
  • 23-02-2022, 22:10:45
    #7
    MasterCar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce 1823 tl bende yedim insan öderken acıyor o paraya be :'(
    Giden gidiyor işte! Dikkat etmek lazım da, her daim dikkatte insanı bunaltıyor be!
  • 23-02-2022, 22:11:37
    #8
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte ceza mı düzenlemişler anlamadım hiç. (Maxigeyik diye)

    Bir de isminizin altındaki ambulanslar nereye gitti hocam söylemiştim ya daha önce tatlı geliyordu bana 😂
    evet hocam kimse anlamamış galiba sahte ceza bu ama her şey için uğraşmışlar

    ambulanslar premium gidince gitti hocam
  • 23-02-2022, 22:12:05
    #9
    MasterCar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce 1823 tl bende yedim insan öderken acıyor o paraya be :'(
    yemiceksin ozaman