• 28-01-2009, 17:13:08
    #10
    Ben yaptım konsantre olmak lazim
  • 28-01-2009, 17:24:18
    #11
    Bütün yapılan araştırmalarda ortaya çıkan bir şey var.

    Beynin sağ ve sol bölümde olması Yani ikiye ayrılması iki yarım küre...

    Sol : Beynin sol yarım kürede olması konuşma, sayısal, matematiksel olayları, analiz işlemlerini gerçekleştirdiği

    Sağ: Beynin sağ yarım küredede , hayal kurmak, müzik, televizyon, ritim renkler ve mekanları, ilham gücü ve üretgenlik

    olayını ortaya koymuştur.

    İsmini unuttuğum bir prof. beynin iki tarafını orantılı kullanan insanlar diğer kullanamayan insanlardan 5 kat fazla kapasitede olduklarını açıklamış. Bu nedenle çoklu düşünmek ve çoklu hareketlerde insan beyni zorlanmaktadır.
    Üstteki hareketi uygulayamadığımız şeyde, beynimizin iki tarafımızı da kullanamamızdan kaynaklanıyor.
  • 28-01-2009, 18:56:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir açıklama olmuş teşekkürler.
  • 28-01-2009, 19:06:47
    #13
    Kurumsal PLUS
    ilk denememde yapabildim, arka arkaya ayağım şaşırmadan 4-5 tane 6 çizdim, sonra bu kdar kolay olmaması lazımdı diye düşündüğüm an gitti yapamadım bi daha
  • 28-01-2009, 19:07:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ben çok kolay yaptım
  • 28-01-2009, 19:54:42
    #15
    Sağ beyin - sol beyin çakışması
  • 28-01-2009, 20:12:28
    #16
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan beyni tek çekirdekli sanırım
    Yorum süper
  • 28-01-2009, 20:38:54
    #17
    yavaş yavaş yapıp büyük bi irade savaşı verdim ve başardım
  • 28-01-2009, 20:54:01
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha önce bu olayı yaparken babam odayı bastı napıyosun olum delirdin mi demesiyle yıkılmıştım