Sizi delirtecek...ama gerçek =)) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizi delirtecek...ama gerçek =))
53
●
1.532
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sizi delirtecek...ama gerçek =))
1
2
3
4
5
6
14-05-2009, 11:52:54
#28
gotRoot
Platin üye
bayadır uğraşıyorumda olmuyor :/
14-05-2009, 13:04:22
#29
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
25 kere denemişim 23'ünde çizmişim
elini 6 yapmaya otomatiğe al
14-05-2009, 16:44:17
#30
WebhastasiNet
Üyeliği durduruldu
Beynime root olamıyorum harbiden
14-05-2009, 20:06:49
#31
teknohaberci
Sağ: Beynin sağ yarım küredede , hayal kurmak, müzik, televizyon, ritim renkler ve mekanları, ilham gücü ve üretgenlik
Bende sanırım sol lop yok
14-05-2009, 20:09:19
#32
milworm
Üyeliği durduruldu
Vallaha olmuyo :S
14-05-2009, 20:11:54
#33
Cycl0ne
birde şunu deneyin burnunuzu elinizle kapatın, naneli şekeri ağzınıza atın hiç bir tat alamayacaksınız
john tickle söylemişti geçenxD
14-05-2009, 21:55:36
#34
playofcs
Üyeliği durduruldu
evet ya süper
15-05-2009, 18:02:11
#35
enes899
Üyeliği durduruldu
ben biraz zorladım... İkisini farklı yönde hareket ettirdim...
15-05-2009, 19:44:19
#36
zayrog
nedenini bilmiyorum ama ayağım saat yönünde dönmeyi kesince beni engelleyemediğim kahkaha tufanı tuttu
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler