Bütün yapılan araştırmalarda ortaya çıkan bir şey var.
Beynin sağ ve sol bölümde olması Yani ikiye ayrılması iki yarım küre...
Sol : Beynin sol yarım kürede olması konuşma, sayısal, matematiksel olayları, analiz işlemlerini gerçekleştirdiği
Sağ: Beynin sağ yarım küredede , hayal kurmak, müzik, televizyon, ritim renkler ve mekanları, ilham gücü ve üretgenlik
olayını ortaya koymuştur.
İsmini unuttuğum bir prof. beynin iki tarafını orantılı kullanan insanlar diğer kullanamayan insanlardan 5 kat fazla kapasitede olduklarını açıklamış. Bu nedenle çoklu düşünmek ve çoklu hareketlerde insan beyni zorlanmaktadır.
Üstteki hareketi uygulayamadığımız şeyde, beynimizin iki tarafımızı da kullanamamızdan kaynaklanıyor.