• 20-04-2007, 19:18:09
    #73
    PritoryuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek master burda olmayan webmasterlerdir

    ne yapmaya çalışıyorsuN? beş on tane daha atsaydın aynı mesajdan
  • 20-04-2007, 19:20:26
    #74
    Üyeliği durduruldu
    flood yasak + buradakiler de webmaster,burası wb forumu ne demek istiyorsun sen saçma saçma konuşma belki çok iyi para kazanıp bu forumda olmayan wb'ler var ama senin dediğin buna çıkmıyor
  • 20-04-2007, 19:28:38
    #75
    Üyeliği durduruldu
    eş cinsel kısmı hariç çoğu uyuyor bana vallahi
    sonuna kadar haklısın kardes
  • 20-04-2007, 20:41:56
    #76
    haha çoğu uyuyur webmaster olmuşuz heralde

    misal ;
    geçen arklarla defterlerime bakıoduk abartmadan sölüorum hepsindeee mutlaka netle ilgili yazılar , tasarımlar , vs... bulduk :P
  • 20-04-2007, 21:10:44
    #77
    güzel yazı olmuş
  • 20-04-2007, 23:49:14
    #78
    valla bana okadar cok benziyor ki hele o okuldakı defter muhabbetler i bu sene 8 defter bitirdim öle ve simdide arkadaslarımın kine dadandım ne yapıım ama her an aklımda sitem ile ilgili projeler var ve en cok aklım okuldayqen bosoluo
  • 21-04-2007, 02:25:52
    #79
    ve birkaç şey daha ekliyim..
    -Yolda gördüğünüz reklam yazılarının fontunu,gölgesini düşünüyorsanız
    -çözdüğünüz test kitabının üstündeki resimlerin hangi grafik programıyla yapıldığını düşünüosanız.
    -Okulda herhangi bir site adı geçince hemen oraya yöneliyosanız.

    işte bu da aşırı abartılmış bişey oluyor galiba ama ben böyleyim reklam panosunda gördüğüm bir resimden kafamdan hemen photoshop u açmış grafik çizmeye başlamış oluyorum..Hele bide defterlerimin arkasındaki kodlar,site görünümleride bunun birer kanıtı
  • 01-05-2007, 17:04:39
    #80
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu makale yazdigimda butun hepsi bana uyuyordu ama artik cok azi uyuyor.cunki artik universitedeyim ve internete giremiyorum.Lise yillarindaki gibi hevesim de kalmadi.internetden daha zevkli bazi seyleri kesvedince internetin bir onemi kalmiyor.iherseyin internet olmadigi hakkinda bir yazi yazacagim ama kimse begenmeyecek cunki ben olsam lise caglarimda bende begenmezdim.ama herkez hak verecek.Gencligimiz asosyal bir sekilde geciyor.neyse yazi geliyor....
  • 01-05-2007, 17:10:18
    #81
    Üyeliği durduruldu
    kardes aynı ben
    Kahinmisin nesin