ve birkaç şey daha ekliyim..
-Yolda gördüğünüz reklam yazılarının fontunu,gölgesini düşünüyorsanız
-çözdüğünüz test kitabının üstündeki resimlerin hangi grafik programıyla yapıldığını düşünüosanız.
-Okulda herhangi bir site adı geçince hemen oraya yöneliyosanız.

işte bu da aşırı abartılmış bişey oluyor galiba ama ben böyleyim reklam panosunda gördüğüm bir resimden kafamdan hemen photoshop u açmış grafik çizmeye başlamış oluyorum..Hele bide defterlerimin arkasındaki kodlar,site görünümleride bunun birer kanıtı