• 27-12-2006, 14:00:38
    #37
    çok iyimiş ya yazan arkadaş gerçekten işi çözümlemiş
  • 27-12-2006, 15:09:30
    #38
    Yok ya ben webmaster değilim o zaman .. Ama yinede merak diyorum kaç kişinin eli mouse tutmaktan nasır olmuştur ?
  • 27-12-2006, 15:25:10
    #39
    1-2 si hariç ben valla
  • 27-12-2006, 15:31:16
    #40
    Üyeliği durduruldu
    eli nasır olmuyod kolu dirsek ve omuz birleşim yeri o aralık işte çok uzun süre havada tuta tuta ağrıyor ayaklar uyuşuyo oturup oturup kalkınca gözler ağrıyo başa vuruyo başkada sorun yok gibi kıl dönmesi korkulu rüyamız
  • 27-12-2006, 16:17:58
    #41
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eli nasır olmuyod kolu dirsek ve omuz birleşim yeri o aralık işte çok uzun süre havada tuta tuta ağrıyor ayaklar uyuşuyo oturup oturup kalkınca gözler ağrıyo başa vuruyo başkada sorun yok gibi kıl dönmesi korkulu rüyamız
    bak bunlarda doru.........
  • 27-12-2006, 16:20:00
    #42
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eli nasır olmuyod kolu dirsek ve omuz birleşim yeri o aralık işte çok uzun süre havada tuta tuta ağrıyor ayaklar uyuşuyo oturup oturup kalkınca gözler ağrıyo başa vuruyo başkada sorun yok gibi kıl dönmesi korkulu rüyamız
    Bide yatınca tüm vücudum ağrıyor.Belim kolum bacağım
  • 27-12-2006, 17:21:17
    #43
    Üyeliği durduruldu
    bu yazı webmasterleri eziyooo
    bi insan hem webmaster olup hem de entellüektüel mi ne işte onda olamaz mı
  • 27-12-2006, 18:12:04
    #44
    Alıntı
    bi insan hem webmaster olup hem de entellüektüel mi ne işte onda olamaz mı
    asıl mevzu wm likten başka şeye zaman kalmaması
  • 27-12-2006, 21:00:22
    #45
    Üyeliği durduruldu
    eşcinsel gözüyle bakılmıyorum müyapıda onu sevenide sevmiyorum bide öss kısmı hariç gerisi ben