• 22-01-2009, 19:02:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İlk kurduğum site > Yeni Sayfa 1

    Ziyaretçi defterini okumadan geçmeyiniz > http://www.ahmbay.com/sayac/defter.asp?u=emre_14&s=12

    İe ile açınız.

    vay be aradan 2 yıl geçmiş.2 yıl 1 ay felan önce arkadaşım Burak bi kağıda kendi sitemynetten yaptığı siteyi bana vermişti bakmamı istemişti tabi gördüm onu ben dururmuyum aradan biraz geçti bu siteyi açtım.Daha sonra bir baktım ki html öğrenmişim biraz zaman geçtikten sonra iphorum.com dan forum açtım (forumun adresini bulamadım valla) daha sonra hazır smf siteleri öğrendim daha sonra script kurmayı daha sonra blog şimdide bu zamandayız işte : )
  • 22-01-2009, 19:03:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eueheu benimde var böyle ama göstermem
  • 22-01-2009, 19:13:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Siteyi çok yormussun
  • 22-01-2009, 19:24:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hehe :d
  • 22-01-2009, 19:30:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Küçükken bende çok merak ediyordum bunları
  • 22-01-2009, 19:34:45
    #6
    Bilgisayarin bizim eve yeni girdigi sene hemen ben de sitemynet'ten bir site yapmistim.
  • 22-01-2009, 20:03:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İlk sitem buydu;
    denizalgin.sitemynet.com
    Herhalde herkes Mynet ile başlamış...
  • 22-01-2009, 21:44:51
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiden site mynetler vardi şimdi wp ile blogspotlar
  • 22-01-2009, 22:19:02
    #9
    psycho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden site mynetler vardi şimdi wp ile blogspotlar
    Aynen katılıyorum. Birde pek duyulmamış .piczo vardı haylada var gerçi