İlk kurduğum site > Yeni Sayfa 1

Ziyaretçi defterini okumadan geçmeyiniz > http://www.ahmbay.com/sayac/defter.asp?u=emre_14&s=12

İe ile açınız.

vay be aradan 2 yıl geçmiş.2 yıl 1 ay felan önce arkadaşım Burak bi kağıda kendi sitemynetten yaptığı siteyi bana vermişti bakmamı istemişti tabi gördüm onu ben dururmuyum aradan biraz geçti bu siteyi açtım.Daha sonra bir baktım ki html öğrenmişim biraz zaman geçtikten sonra iphorum.com dan forum açtım (forumun adresini bulamadım valla) daha sonra hazır smf siteleri öğrendim daha sonra script kurmayı daha sonra blog şimdide bu zamandayız işte : )