İlk Kurduğum Site
43
●1.211
- 23-01-2009, 00:03:51Üyeliği durdurulduİlk siten ise yine iyi olmuş. Ben ilk bedava hosttan forum kurduğumda sitenin dilini bile değiştirmeyi bilmiyodum; ingilizce olunca tr karakterler hata veriyordu ve bende duyurular bölümüne şöyle bi mesaj yazmıştım: "forumumuzda türkçe karakter sorunu olduğundan mesaj yazarken noktasız i, noktalı s kullanmayın" Aklıma geldikçe kendi kendime gülüyom valla
- 23-01-2009, 21:50:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İlk yaptığım vardı başka ama hemen 1 ay ardından yaptım.
2006 Ekim gibi.
OyUnMeRkeZi
Cep sitelerinden başlamışım.