• 22-01-2009, 23:54:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ben sitemyneti hala kullanırım resimler falan atıyorum html kodlar işe yarıyor açıkça..
  • 23-01-2009, 00:03:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İlk siten ise yine iyi olmuş. Ben ilk bedava hosttan forum kurduğumda sitenin dilini bile değiştirmeyi bilmiyodum; ingilizce olunca tr karakterler hata veriyordu ve bende duyurular bölümüne şöyle bi mesaj yazmıştım: "forumumuzda türkçe karakter sorunu olduğundan mesaj yazarken noktasız i, noktalı s kullanmayın" Aklıma geldikçe kendi kendime gülüyom valla
  • 23-01-2009, 16:44:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    forumumuzda türkçe karakter sorunu olduğundan mesaj yazarken noktasız i, noktalı s kullanmayın
    :d:d
  • 23-01-2009, 20:03:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Yoruma bakarmısın
    " NE GÜZEL OLMUŞ BEE İĞRENÇ Bİ SİTE "
  • 23-01-2009, 21:50:18
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk yaptığım vardı başka ama hemen 1 ay ardından yaptım.
    2006 Ekim gibi.
    OyUnMeRkeZi
    Cep sitelerinden başlamışım.
  • 25-01-2009, 19:54:15
    #25
    ziyaretçi defterindeki reklamlara bak
  • 25-01-2009, 20:08:31
    #26
    seninki yine iyiymiş kardeş . Ben bu işleri öğrenene kadar kaç kişinin kafa ütüledim ohoow .
  • 26-01-2009, 01:00:10
    #27
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitem en fazla 24 satte güncelleniyor

    Bu süpermiş