• 09-02-2009, 02:09:42
    #37
    tembelf.sitemynet.com

    seneler oldu girmiyodum. benim ki de fena değilmiş hani
  • 09-02-2009, 02:14:01
    #38
    Hacı bu süpermiş ya
  • 17-02-2009, 01:20:24
    #39
    yorumlar süper
    Alıntı
    İSİM VERMEYEN ZİYARETÇİ 11/8/2007 11:51:16 PM
    Siteyi nası yaptın
    NAPICAN 9/15/2007 3:26:39 PM
    NE GÜZEL OLMUŞ BEE İĞRENÇ Bİ SİTE
  • 17-02-2009, 08:09:15
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsan özlüyor ya o günleri Harbiden azmı kafa ütülüyorduk milletin
  • 17-02-2009, 11:09:06
    #41
    Üyeliği durduruldu
    dostum sende 2 sene önce çok dağınık mış sın nedir o sitenin hali ole
  • 17-02-2009, 11:54:36
    #42
    Ben de ilk yaptığım siteyi göstereyim:
    nbaliveforever.sitemynet.com

    Ama bizimki tutmuştu Turnuva falan düzenliyorduk 2005'te.
  • 04-03-2009, 00:42:30
    #43
    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kurduğum site > Yeni Sayfa 1
    Ziyaretçi defterini okumadan geçmeyiniz > Emrenin ziyaretçi defteri LÜTFEN YAZIN
    İe ile açınız.
    vay be aradan 2 yıl geçmiş.2 yıl 1 ay felan önce arkadaşım Burak bi kağıda kendi sitemynetten yaptığı siteyi bana vermişti bakmamı istemişti tabi gördüm onu ben dururmuyum aradan biraz geçti bu siteyi açtım.Daha sonra bir baktım ki html öğrenmişim biraz zaman geçtikten sonra iphorum.com dan forum açtım (forumun adresini bulamadım valla) daha sonra hazır smf siteleri öğrendim daha sonra script kurmayı daha sonra blog şimdide bu zamandayız işte : )
    Sanırım genel böyle başlıyor.
  • 04-03-2009, 03:16:49
    #44
    ben işe netlarustan blog alarak başlamıştım. blogun temasini editleyerek sadece html kodlamıştım çokda güzel olmuştu ama şimdi hiç bir delil bulamiyorum, göstermek isterdim yıl 2007