Konu
İlk Kurduğum Site
04-03-2009, 03:16:49
#44
eub
ben işe netlarustan blog alarak başlamıştım. blogun temasini editleyerek sadece html kodlamıştım çokda güzel olmuştu ama şimdi hiç bir delil bulamiyorum, göstermek isterdim
yıl 2007