• 18-01-2009, 21:59:16
    #19
    Azdan az, çoktan çok gider...
  • 18-01-2009, 22:06:12
    #20
    Bu şekilde tartışmaya açık ilgi çekici konuların yerinin geyiq kategorisi olduğunu sanmıyorum

    Gerekli böyle beyin fırtınları, teşekkürler.
  • 18-01-2009, 22:59:20
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir kitapta okumuştum. "Zenginlik çok şeye sahip olmak değil, az şeye ihtiyaç duymaktır." gibi bir söz geçiyordu. Kimsenin, şu kadar kazandım artık yeter deme iradesine sahip olduğunu sanmıyorum. Daha çok kazandıkça, daha çok harcanıyor.
  • 19-01-2009, 13:54:15
    #22
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Allah çalışmayanı sevmez''
    Sen bu parayı kazanınca çalışmayı bırakıp , ömrünüm geri kalanına nasıl olsa bu para yeter deyip yiyeceksen o parayı , bence çok yanlış düşünüyorsun.
    Ama analiz güzel teşekkürler.
    haklısın yabancılarda Allah a inanı saten
  • 20-01-2009, 01:44:17
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bence konuyu hizmet olarak düşünelim Microsoft Daha fazla çalışmasa Xp Vista gibi sürümler çıkmayacaktır. Parası olcaktı ama gelişim olmayacaktı 1.000.000.000k Param olsa Gene çalışırım Şahsen..
  • 22-01-2009, 09:47:54
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herşey güzel hoşda arkadaşlar para insana mutluluk getirmiyor bea, bazen öyle bir an oluyorki benim cebimde inanin beş kuruş param olmuyor ama öyle bir ortamımı oluyor ne olursa olsun inan o ortamı ve mutlu olduğum günleri hiçbir paraya değişmem değişemem
  • 22-01-2009, 09:51:32
    #25
    Hazıra Dağ Dayanmaz..