Bir kitapta okumuştum. "Zenginlik çok şeye sahip olmak değil, az şeye ihtiyaç duymaktır." gibi bir söz geçiyordu. Kimsenin, şu kadar kazandım artık yeter deme iradesine sahip olduğunu sanmıyorum. Daha çok kazandıkça, daha çok harcanıyor.