Bence konuyu hizmet olarak düşünelim Microsoft Daha fazla çalışmasa Xp Vista gibi sürümler çıkmayacaktır. Parası olcaktı ama gelişim olmayacaktı 1.000.000.000k Param olsa Gene çalışırım Şahsen..