• 19-08-2021, 20:53:57
    #1
    Beyefendi hizmetimi pahalı bulduğu için bana böyle bir itham da bulundu..

    Başınıza gelebilir.. o yüzden verdiğiniz hizmetlerin fiyatını en kısa sürede yarıya düşürün!!
  • 19-08-2021, 20:55:48
    #2
    ne kadar ayıp peace...
    hediye etmen gerekiyordu.
    • Felix
    • farabi
    Felix ve farabi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 20:56:28
    #3
    Bence herkes bedavaya çalışsın. Eve de ekmek yerine, taş götürsün, kaynatıp içsin.

    Böyle insanlar kendi bir şeyler satmak istediğinde burnundan kıl aldırmaz, bir şey almak istediğinde ise tabiri caizse tam bir mezarcı olur.
  • 19-08-2021, 20:57:21
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar ayıp peace...
    hediye etmen gerekiyordu.
    Dimi hemen arıyıp teklif ediyorum..

    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence herkes bedavaya çalışsın. Eve de ekmek yerine, taş götürsün, kaynatıp içsin.

    Böyle insanlar kendi bir şeyler satmak istediğinde burnundan kıl aldırmaz, bir şey almak istediğinde ise tabiri caizse tam bir mezarcı olur.
    Bunlar artık ölücü değil öldürücü.
  • 19-08-2021, 20:57:40
    #5
    Bir benzeri durumla ılgılı bende cok sıkıntı yaşıyorum smm panelım dekı fıyatların çok ucuz olmasından kaynaklı
    hatta konu bıle acmıstım konum: https://www.r10.net/off-topic/290689...mak-sucmu.html
    şaka gibiler ya
  • 19-08-2021, 20:58:50
    #6
    julyo_s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir benzeri durumla ılgılı bende cok sıkıntı yaşıyorum smm panelım dekı fıyatların çok ucuz olmasından kaynaklı
    hatta konu bıle acmıstım konum: https://www.r10.net/off-topic/290689...mak-sucmu.html
    şaka gibiler ya
    Kaliteli hizmet verirsin pahalı derler yine kaliteli bir hizmet verir herkes yararlansın diye düşünüp fiyatları minimuma çekersin yine bir şey bulurlar..
  • 19-08-2021, 21:02:34
    #7
    Şaka gibi..işine gelen alsın
  • 19-08-2021, 21:02:43
    #8
    Kendimize gelelim lütfen, ne yapıyoruz biz ki?
  • 19-08-2021, 21:02:48
    #9
    allahım ne insanlar var ya
    • Felix
    Felix bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.