ne kadar ayıp peace...
hediye etmen gerekiyordu.
Dimi hemen arıyıp teklif ediyorum..
Bence herkes bedavaya çalışsın. Eve de ekmek yerine, taş götürsün, kaynatıp içsin.
Böyle insanlar kendi bir şeyler satmak istediğinde burnundan kıl aldırmaz, bir şey almak istediğinde ise tabiri caizse tam bir mezarcı olur.
Bunlar artık ölücü değil öldürücü.