Bir benzeri durumla ılgılı bende cok sıkıntı yaşıyorum smm panelım dekı fıyatların çok ucuz olmasından kaynaklı
hatta konu bıle acmıstım konum: https://www.r10.net/off-topic/290689...mak-sucmu.html
şaka gibiler ya