• 05-08-2021, 23:37:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xioami'nin telefonları kullanılmaz zamanla çok hantallaşıyorlar bütçe yeterse samsung veya iphone alın daha düşüğünü alın gerekirse ama gidin bunlardan alın
    Samsung s21 ultra, iPhone 12 pro max, Huawei p40 pro, Oneplus 9 Pro, Asus Rog Phone 3 gibi yüksek baba cihazları da kullandım. Hepsi gidip bakabilirsiniz çoğu ülkemizde satışı yok olsalar da 10k üstü bir fiyatlı telefonlar, yalnis anlamayın o kadar zengin değilim telefoncuda çalıştım ve her modeli sağolsun aldım kullandım ve en sonunda Redmi K30 Pro (Poco F2 Pro) dedim ve aldım. Ben boş konuşmam şahsen çünkü 1 yil telefoncuda çalıştım, yazılım ve donanım konusunda uzmanım. Tamir edemeyeceğim bir cihaz yoktur ve bunun yanında da normal kullanıcılar sadece telefon kullanırken ben cihazların yazılımlarına ve donanımlarına kadar indim ve biliyorum. Samsung Exynos gibi yetersiz ve zamanla performansı düşen bir cip kullanmaya devam ettikçe hiç bir zaman iyi bir telefon olmayacaktır buna emin olun he Samsung note 10 plus'un Snapdragon çipli bir modeli var o cidden muazzam ama Exynos modelini berbat tabi ki, İ Phone kendi telefonlarını yeni modelleri çıktıkça çöp eden ve kamera lensi + yazılımı dışında bir artısı olmayan bir model. Xiaomi gibi modeller yıllardır telefon şirketlerinin yaptıklarını yıkıp her bütçeye iyi telefon sundu ki bu çok iyi bir şey. Ayrıca Poco Xiaomi'ye ait değildir yalnızca Miui 15'e kadar xiaomi sistemini kullanmak zorundadır. Zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama ben her modeli kullanıp da konuşuyorum
  • 05-08-2021, 23:40:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ois yok ama amiral gemisi katili, enteresan.
    Optik görüntü sabitleyici bir telefonu diğerinden üstün yapmaz şahsen.
  • 06-08-2021, 00:04:13
    #12
    zaynparim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Optik görüntü sabitleyici bir telefonu diğerinden üstün yapmaz şahsen.
    Öyle bir yapar ki, telefondan anlayan adam ois olmayan cihaza para bile vermez yıl olmuş 2021
  • 06-08-2021, 00:06:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir yapar ki, telefondan anlayan adam ois olmayan cihaza para bile vermez yıl olmuş 2021
    Fotoğraf ve video ile alakam yoktur o yüzden ois ihtiyacım yok benim için performans ve pil önemlidir. Ayrıca kişisel kullanım alanları bir kimseyi anlayan veya anlamayan yapmaz üstte bulunan bir alıntıda telefonlar ile olan alakamı ve tecrübemi anlattım o cevabı da okumanızı tavsiye ederim.
  • 06-08-2021, 00:13:00
    #14
    Çok iyi Hayırlı olsun hocam
  • 06-08-2021, 00:13:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi Hayırlı olsun hocam
    Teşekkür ederim 😊 Allah sizede istediğinizi nasip eder inşallah
  • 06-08-2021, 06:48:01
    #16
    zaynparim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung s21 ultra, iPhone 12 pro max, Huawei p40 pro, Oneplus 9 Pro, Asus Rog Phone 3 gibi yüksek baba cihazları da kullandım. Hepsi gidip bakabilirsiniz çoğu ülkemizde satışı yok olsalar da 10k üstü bir fiyatlı telefonlar, yalnis anlamayın o kadar zengin değilim telefoncuda çalıştım ve her modeli sağolsun aldım kullandım ve en sonunda Redmi K30 Pro (Poco F2 Pro) dedim ve aldım. Ben boş konuşmam şahsen çünkü 1 yil telefoncuda çalıştım, yazılım ve donanım konusunda uzmanım. Tamir edemeyeceğim bir cihaz yoktur ve bunun yanında da normal kullanıcılar sadece telefon kullanırken ben cihazların yazılımlarına ve donanımlarına kadar indim ve biliyorum. Samsung Exynos gibi yetersiz ve zamanla performansı düşen bir cip kullanmaya devam ettikçe hiç bir zaman iyi bir telefon olmayacaktır buna emin olun he Samsung note 10 plus'un Snapdragon çipli bir modeli var o cidden muazzam ama Exynos modelini berbat tabi ki, İ Phone kendi telefonlarını yeni modelleri çıktıkça çöp eden ve kamera lensi + yazılımı dışında bir artısı olmayan bir model. Xiaomi gibi modeller yıllardır telefon şirketlerinin yaptıklarını yıkıp her bütçeye iyi telefon sundu ki bu çok iyi bir şey. Ayrıca Poco Xiaomi'ye ait değildir yalnızca Miui 15'e kadar xiaomi sistemini kullanmak zorundadır. Zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama ben her modeli kullanıp da konuşuyorum
    Bende 3 yıl iPhone servisinde çalıştım hocam iphonede gerçekten çok güzel telefon ben kullanamıyorum alışkanlıktan dolayı ama kalite marka olarak en üst düzeyde zaten samsungun kendi işlemcisi Çin malı meditek ile aynı gittikçe şişip yavaşlıyor sd işlemcilerde genel yurtdışına veriliyor bizlere gelmiyor
  • 06-08-2021, 07:09:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 3 yıl iPhone servisinde çalıştım hocam iphonede gerçekten çok güzel telefon ben kullanamıyorum alışkanlıktan dolayı ama kalite marka olarak en üst düzeyde zaten samsungun kendi işlemcisi Çin malı meditek ile aynı gittikçe şişip yavaşlıyor sd işlemcilerde genel yurtdışına veriliyor bizlere gelmiyor
    Kesinlikle hocam, i phone kullanıcılarına bir şey diyemiyorum çünkü o çok farklı bir tercih tıpkı mac ile Windows gibi o yüzden o tercih meselesi. Evet i phone de güvenlik var ve bazı özellikleri iyi, mesela sadece grafik tasarımcı olsaydım mac dışında bilgisayar kullanmazdim ama hem yazılım işi ile uğraşıyorum hemde bir gamer'im o yüzden mac mesela bunların hepsini bana sunmaz
  • 06-08-2021, 10:11:26
    #18
    Yalnız bu telefon amiral gemisi değil, ilk 3 bile değil (Xiaomi için). Amiral gemisi firmanın en iyi telefonuna verilen isimdir. Xiaomi'de amiral serisi mi'dir. Şu anda mi 11 ultra amiral gemisi sanırım. Poco grubunu pek sevmem xiaomi'nin diğer serilerine göre malzeme kalitesi en düşük olan seridir. Ama yinede ülkemiz için f/p bir telefondur. Hayırlı olsun.