xioami'nin telefonları kullanılmaz zamanla çok hantallaşıyorlar bütçe yeterse samsung veya iphone alın daha düşüğünü alın gerekirse ama gidin bunlardan alın
Samsung s21 ultra, iPhone 12 pro max, Huawei p40 pro, Oneplus 9 Pro, Asus Rog Phone 3 gibi yüksek baba cihazları da kullandım. Hepsi gidip bakabilirsiniz çoğu ülkemizde satışı yok olsalar da 10k üstü bir fiyatlı telefonlar, yalnis anlamayın o kadar zengin değilim telefoncuda çalıştım ve her modeli sağolsun aldım kullandım ve en sonunda Redmi K30 Pro (Poco F2 Pro) dedim ve aldım. Ben boş konuşmam şahsen çünkü 1 yil telefoncuda çalıştım, yazılım ve donanım konusunda uzmanım. Tamir edemeyeceğim bir cihaz yoktur ve bunun yanında da normal kullanıcılar sadece telefon kullanırken ben cihazların yazılımlarına ve donanımlarına kadar indim ve biliyorum. Samsung Exynos gibi yetersiz ve zamanla performansı düşen bir cip kullanmaya devam ettikçe hiç bir zaman iyi bir telefon olmayacaktır buna emin olun he Samsung note 10 plus'un Snapdragon çipli bir modeli var o cidden muazzam ama Exynos modelini berbat tabi ki, İ Phone kendi telefonlarını yeni modelleri çıktıkça çöp eden ve kamera lensi + yazılımı dışında bir artısı olmayan bir model. Xiaomi gibi modeller yıllardır telefon şirketlerinin yaptıklarını yıkıp her bütçeye iyi telefon sundu ki bu çok iyi bir şey. Ayrıca Poco Xiaomi'ye ait değildir yalnızca Miui 15'e kadar xiaomi sistemini kullanmak zorundadır. Zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ama ben her modeli kullanıp da konuşuyorum