Bende 3 yıl iPhone servisinde çalıştım hocam iphonede gerçekten çok güzel telefon ben kullanamıyorum alışkanlıktan dolayı ama kalite marka olarak en üst düzeyde zaten samsungun kendi işlemcisi Çin malı meditek ile aynı gittikçe şişip yavaşlıyor sd işlemcilerde genel yurtdışına veriliyor bizlere gelmiyor
Kesinlikle hocam, i phone kullanıcılarına bir şey diyemiyorum çünkü o çok farklı bir tercih tıpkı mac ile Windows gibi o yüzden o tercih meselesi. Evet i phone de güvenlik var ve bazı özellikleri iyi, mesela sadece grafik tasarımcı olsaydım mac dışında bilgisayar kullanmazdim ama hem yazılım işi ile uğraşıyorum hemde bir gamer'im o yüzden mac mesela bunların hepsini bana sunmaz