Hayatımız her zaman beklemekle geçiyor ve yarın öyle bir şey olsun ki sizi çok mutlu etsin sizi ne mutlu eder di ?
Ben 1. Olarak girdigim sözlü mülakat sonucum açıklanmasını bekliyorum yarın açıklansa çok mutlu olurdum 😊
Yarın ne olursa mutlu olurdunuz ?
19
●242
- 05-08-2021, 23:12:00
- 06-08-2021, 19:31:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.teklif verdiğim bir projeyi alamadım başkası aldı, bugün moodum düştü..
onu alsam mutlu olurdum herhalde