• 07-08-2021, 00:01:39
    #19
    şahsi olarak,direkt beni ilgilendiren herhangi bişeyden mutlu olmam açıkcası şuan.ülkede herkesin ortak sorunları malum,onlarda düzelmeler olsa kısada olsa mutlu olurduk.ama çokta şeyapmamak gerek tabi,öyle bi zamana denk geldik ki kötü haberlerden bugün hangisine üzülsek diye seçiyoruz resmen.ilk etapta yangınlar,seller bi toparlasa yok demem yani
  • 07-08-2021, 10:32:07
    #20
    Garibanın yüzü güler mi be..