Hayatımız her zaman beklemekle geçiyor ve yarın öyle bir şey olsun ki sizi çok mutlu etsin sizi ne mutlu eder di ?

Ben 1. Olarak girdigim sözlü mülakat sonucum açıklanmasını bekliyorum yarın açıklansa çok mutlu olurdum 😊